اس ام اس های جدید سری ۲

 

دختره با دوست پسرش میره زیرزمین

 

 

.

 

 

.

 

 

.

 

 

.

 

 

.

 

 

.

 

 

.

 

 

.

 

 

تو کجا میری فضول؟

 

*****

 

نرو

 ..

 .

 .

 .

 نرو

 .

 .

 .

 .

 تو هم مثل من نمی تونی دوام بیاری نرو

 .

 .

 .

 .

 نه نرو...

 .

 .

 .

 .

 به قزوین خوش آمدیدن

 

*****

ترکه میره تعلیم رانندگی ، ازش میپرسن چه طور بود ؟ میگه : خوب بود ولی مربیش خیلی مذهبی بود ، هر طرف می پیچیدم می گفت : یا ابالفضل

 

*****

عزیز دلم اگه تمومه تمومه تمومه دنیا جمع بشن بخوان تورو از من بگیرن

میگم چرا شما زحمت کشیدین!!!

خودم می آوردمش !

****

چشمامو رو هم میزارم و...

.

.

.

.

.

.

.

چیه فکر کردی تو رو به یادم میارم؟!نه بابا، می‌گیرم می‌خوابم

 

****

X-X-X-X-X-X-X-X-X-X-X

این سیم خاردار هارو دور خودت بکش تا کسی دستش به گل من نرسه

****

 

ooooooo<>ooooooo

این ساعت مچیه منه. ولی زمانی رو نشون نمیده. عقربه هاشو مخصوصا در آوردم تا متوجه نشم که چند وقته که ازت دورم

*****

**

بی خاصیت

.

.

.

نفهم

.

.

.

انگل

.

.

.

بدترکیب

.

.

.

سوسک

.

.

.

مثل اینکه بهت فحش میدم لذت میبری و صفا می کنی که هی میای پایین

 

*****

حالا که مکه نمیتونی بری این اس ام اس رو باز کن دور موبایلت 7 دور بچرخ

*****

آغاز سال 2008 مبارک ، تاسوعا و عاشورا تسلیت ، پیروزی انقلاب مبارک ، اربعین حسینی تسلیت ، رحلت پیامبر و شهادت امام حسن و امام رضا تسلیت ، روز ملی شدن صنعت نفت و عید باستانی نوروز بر شما مبارک تا آخر سال خداحافظ (اس ام اسی از یک اصفهانی )

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد